.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استان مازندران تامین کننده مرکبات شب عید کشور

عباسعلی وفایی نژاد رئیس سازمان بازرگانی استان مازندران اعلام کردبا توجه اینک استان مازندران چند سال متوالی بعنوان استان معین تامین کننده مرکبات شب عید هموطنان می باشد خاطر نشان کرد،وزرات بازرگانی برای تامین پرتقال و سیب شب عید هموطنان در جهت آرامش جو روانی و نا امن کردن فضای سود جویی برای افراد فرصت طلب اقدام به خرید و ذخیره سازی سیب و پرتقال می کند.

عباسعلی وفایی نژاد در ادامه گفت : استان مازندران طبق سنوات گذشته و به علت عملکرد قابل قبول و مطلوب به عنوان استان معین تامین کننده پرتقال کشور انتخاب شده است.

وی اعلام کرد سازمان بازرگانی استان در این راستا با انعقاد قراردادی به میزان 50000 تن پرتقال با اتحادیه باغداران استان به عنوان استان مبدا به امضا رسانده است و مباشرخرید هر یک از استان ها با داشتن معرفی نامه از سازمان بازرگانی استان مربوطه به طور جداگانه با اتحادیه باغداران استان اقدام به انعقاد قراردار می کنند.

وفایی نژاد بیان داشت : سهمیه پرتقال هر یک از استان ها توسط وزرات بازرگانی مشخص و پس از انعقاد قرارداد مباشر خرید با اتحادیه باغداران استان مازندران در زمان تایین شده که معمولا نیمه دو اسفند ماه است اقدام به حمل پرتقال به استان های مقصد می کنند.

رئیس سازمان اظهار داشت برای خرید و ذخیره سازی پرتقال، تا کنون 110 مباشر توانمند استان به بانک های عامل ملی، ملت، کشاورزی و صادرات جهت دریافت تسهیلات معرفی شده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.